Poliția locală din Turda face angajări

Conducerea poliției locale din Turda anunță scoaterea la concurs a două posturi vacante din cadrul instituției: șef al serviciului de siguranță și ordine publică și șef al biroului de siguranță a circulației.

Astfel, persoanele care doresc să aplice pentru aceste posturi trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

• să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, ramura de ştiinţă-ştiinţe juridice, specializarea drept;
• să aibă studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
• să aibă 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere;
• să dețină permis de conducere, categoria B.
Concursul va cupride o probă scrisă și un interviu. Proba scrisă va vea loc în ziua de 8 noiembrie, începând cu ora 11:00. Data interviului se va stabili ulterior, după aflarea rezultatelor probei scrise.

Bibliografia pentru examenul scris cuprinde următoarele:

  1. LEGEA nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, Monitorul Oficial nr. 365/2007, cu modificările și completările ulterioare;
  2. LEGEA nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată, Monitorul Oficial nr.525/2007;
  3. LEGEA nr. 155/2010 a poliției locale, republicată, Monitorul Oficial nr. 339/2014;
  4. LEGEA nr. 60/1991 privind organizarea și desfășurarea adunărilor publice, republicată, Monitorul Oficial nr. 186/2014; 
  5. LEGEA nr. 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, republicată, Monitorul Oficial nr. 96/2014; 
  6. HOTĂRÂREA GUVENULUI nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului- cadru de organizare și funcționare a poliției locale, Monitorul Oficial nr. 882/2010;
  7. ORDONANȚA GUVERNULUI nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor– Monitorul Oficial nr. 410/2001, cu modificările și completările ulterioare;
  8. H.C.L. nr. 212/2005 modificată cu H.C.L. nr. 150/2006 și H.C.L. nr. 152/2010 –privind buna gospodărire a Municipiului Turda.
  9. OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicată, Monitorul Oficial nr. 670/2006.
  10. LEGEA nr. 215/2001, a administrației publice locale, republicată, actualizata, Monitorul Oficial nr. 123/2007, cu modificările și completările ulterioare;
  11. CONSTITUŢIA, republicată, Monitorul Oficial nr. 767 /2003.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Serviciului Public Poliția Locală Turda, P-ţa Romană, nr. 39 și vor conține documentele prevăzute la art.49 alin.(1) din H.G. 611/2008 și la art.2 din Ordinul 192/2013.

Mai multe informații puteți obține de la Compartimentul Resurse Umane, telefon 0264-317303 între orele 07:00 – 15:30.

Distribuie articolul

Lasă un comentariu