Conducerea Primăriei Turda a făcut public calendarul înscrierilor în creșele din municipiu pentru anul școlar 2017-2018.
Actele necesare pentru dosarul de înscriere sunt:
- cerere tip (se ridică de la coordonatorul de personal al creșei);
- certificatul de naștere al copilului în copie;
- actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali, și după caz, copie a hotărârii/sentinței de plasament sau a sentinței de încredințare în vederea adopției – în copie;
- adeverință cu veniturile brute realizate de către părinți/reprezențanti legali în ultimele 6 luni;
- adeverință de la medicul de familie cum că copilul este clinic sănătos;
- fișa de imunizare întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății cu privire la intrarea copilului in colectivitate;
- dosar plic;
15.05.2017- 26.05.2017 – Preluarea dosarelor la sediul fiecărei creșe, de către coordonatorul de personal al creșei.
29.05.2017- 30.05.2017 – Evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri.
31.05.2017 – afișarea listelor cu copiii admiși la sediul fiecărei creșe.
La momentul intrării copiilor în colectivitate, dosarele vor fi completate cu următoarele acte:
- Adeverință de la medicul de familie/aviz epidemiologic pentru intrarea copilului în colectivitate;
- Contractul, privind furnizarea de servicii, încheiat între părinte/reprezentant legal al copilului și conducerea unității;
- Formularul privind istoricul stării de sănătate a copilului, de la naștere până la intrarea in colectivitate.
Contact: Creșa nr. 4: 0264/305048 Creșa nr. 5: 0264/305068