Birou unic de relații cu clienții la Compania de Apă Arieș


Compania de Apă Arieș anunță că, începând cu 1 martie 2017, clienţii vor beneficia de serviciile unui nou Birou unic. Acesta poate fi găsit la sediul din Turda al companiei.

Biroul unic este compartimetul care gestionează accesul clienţilor la serviciile publice  specifice, prin abilitarea unei singure autorităţi care să intermedieze relaţia societăţii cu clienţii.

Acesta are drept scop:

  • creşterea calității serviciilor de relaţii publice oferite cetăţenilor,
  • reducerea timpilor necesari pentru rezolvarea sesizărilor sau corespondenţa specifică activităţii societăţii,
  • diminuarea gradului de birocratizare a  serviciului,
  • creşterea capacităţii societăţii de a comunica eficient cu publicul şi clienţii  săi.

Biroul Unic realizează corespondenţa cu clienţii pe componenta tehnică, comercială, de mediu/ monitorizare/ reglementare/ laboratoare și registratură generală.

Relaţiile cu publicul, prin intermediul Biroului unic, reprezintă interfaţa între compartimentele CAA și clienții societății, asigurându-se astfel o comunicare uşoară şi eficientă, obținerea de informaţii certe şi în timp real, gestionarea rapidă a problemelor clienţilor, încredere mai mare a clienţilor în relaţia cu compania.

Leave a Reply

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close